شرکت طرح اندیشان پویا

ساخت وبلاگ

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری پویا، یک بسته نرم افزاری مالی برای کسب و‌کارهای کوچک و متوسط است که دارای نسخه‌های فروشگاهی، بازرگانی و تولیدی می‌باشد. این نرم افزار حسابداری دارای بخش های مختلفی مانند حسابداری، خرید و فروش، انبار، دریافت و پرداخت، بانک و چک، تولید و … است.

وظیفه نرم افزار حسابداری چیست؟

آنچه که از وظیفه یک نرم افزار حسابداری خوب انتظار می رود، پوشش دادن مدیریت فعالیت های مختلف در بحث مالی و حسابداری شرکت است. معمولا این فعالیت ها به چند دسته مشخص تقسیم می گردد:

  • بررسی وضعیت کلی
  • مدیریت دریافت ها
  • مدیریت پرداخت ها
  • حقوق و دستمزد
  • گزارش گیری جامع

با خرید نرم افزار پویا فروشگاهی یا شرکتی، می‌توان از موجودی دقیق قابل فروش کالا آگاه شده و به انواع کارتخوان‌ها، ترازوی دیجیتال و چاپگر‌ها متصل شد. نرم افزار حسابداری پویا، سرعت و دقت در عملیات مالی را افزایش داده و وضعیت آن را روشن می‌کند.

بعد از اطلاع از قیمت نرم افزار پویا و خرید آن، به راحتی می‌توان آن را روی سیستم‌های مختلف نصب کرده و سطح دسترسی به نرم افزار مالی را برای کارمندان مختلف تعیین کرد. برای اطلاع از قیمت نرم افزار حسابداری پویا و خرید آن می‌توانید، به سایت طرح اندیشان پویا مراجعه کرده و از تخفیف مناسب برای خرید نرم افزار حسابداری پویا برخوردار شوید.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

نرم‌افزار مدیریت منابع انسانی، ابزارهایی هستند که به کمک آن‌ها می‌توان نیروی انسانی شاغل در یک سازمان را به صورت هدفمند و در جهت افزایش عملکرد سازمان مدیریت نمود. این سیستم منابع انسانی بستری است که کارکنان بدون داشتن استرس و نگرانی از آینده شغلی می‌توانند استعداد خود را نشان دهند. در ضمن کارفرمایان نیز می‌توانند سرمایه انسانی خود را در جهت ارتقا درآمد شرکت ساماندهی نمایند.

امکانات و فیچرهای نرم افزار منابع انسانی

  • امکان تعریف تقویم‌های کاری مختلف و تخصیص افراد به تقویم‌ها
  • امکان تعریف شیفت‌های کاری مختلف و تخصیص افراد به شیفت‌ها
  • امکان ثبت اطلاعات پرسنلی شامل اطلاعات شخصی، تحصیلی، سوابق کاری، آموزشی و مهارت‌ها و امکان تغییر در طی سال در صورت لزوم
  • امکان ایجاد چارت سازمانی، پست سازمانی، نقش و تخصیص پرسنل به پست‌ها و نقش‌های سازمانی

نرم افزار مدیریت انبار

انبار محل و فضایی است که یک یا چند نوع کالای بازرگانی، صنعتی، مواد اولیه و یا فرآورده های مختلف درآن نگهداری می شود که بر اساس یک سیستم صحیح، طبقه بندی و تنظیم می گردد. مدیریت و کنترل موجودی انبار از نیازهای اساسی سازمان‌ها در جهت مدیریت فرآیندهای تأمین و نگهداری، تولید و فروش است که می تواند از تحمیل ضرر و زیان‌های احتمالی تا حد قابل ملاحظه‌ای جلوگیری کند.

همانطور که هر فروشگاه برای بهینه سازی و دقت عملکرد به نرم افزار حسابداری فروشگاهی و هر رستوران به نرم افزار رستوران احتیاج دارد، برای مدیریت صحیح انبار نیز می بایست از نرم افزار مدیریت انبار استفاده شود. فرایند انبارداری یک فرایند طولانی و چند مرحله است و شامل مراحل: گرفتن محصولات از تامین کنندگان، حفظ سطح موجودی و رساندن این کالاها به دست مشتریان، سازماندهی و پردازش اطلاعات مهم می‌شود. یک سیستم مدریت انبار خوب باید این فرایندها را ساده کرده، هزینه‌ها را کاهش دهد و کارایی را به حداکثر برساند.

ویژگی های نرم افزار مدیریت انبار

  • یکپارچگی
  • کنترل موجودی و گردش کالاها
  • انبار گردانی لحظه ای و با سرعت
  • ارتباط هوشمند با خريد و تدارکات
  • گزارشات آنلاین و مدیریت از راه دور

نرم افزار حسابداری انبار

همانطور که از تعریف نرم افزار حسابداری انبار پیداست نرم افزار انبار فرایندهای انبارداری در بخش‌های مختلف را مکانیزه می‌کند. به همین دلیل احتمال بروز خطا در این فرایندها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. علاوه بر این، با مکانیزه شدن این فرایندها، سرعت انجام این امور افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه بهره‌وری این واحد نیز افزایش پیدا می‌کند.

حسابداری انبار به مجموعه‌ای از فرآیندهای حسابداری گفته می‌شود که موجودی انبار را مشخص می‌کند. در حسابداری‌انبار مبلغی از موجودی انبار مشخص می‌شود و منظور از موجودی انبار، الزاما تعداد و میزان محصولات و مواد اولیه موجود در انبار نیست.

امکانات نرم افزار حسابداری انبار

  • تعریف کالاها و انبارهای مختلف بدون محدودیت
  • کنترل موجودی انبار و جلوگیری از هدر رفت سرمایه در گردش
  • محاسبه مبلغ موجودی‌های در انبار به قیمت تمام شده
  • دریافت گزارشات پیشرفته از موجودی کالا
  • برای اطلاع از امکانات و مشاهده دمو نرم افزار حسابداری پویا سافت به سایت پویا سافت مراجعه نمایید و یا با مشاوران ما در ارتباط باشید .

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار اتوماسیون اداری یک نرم افزار پیشرفته و کاربردی می باشد که جهت راحتی کار ادارات و انجام مکاتبات، کاربران و گردش اسناد و فرم هایی که بین آن ها رد و بدل می شود می باشد، کار این نرم افزار ثبت، گردش و بایگانی انواع مکاتباتی که درون سازمان و بیرون سازمان با سایر سازمان ها و نهاد ها صورت می گیرد می باشد.

کاربردهای نرم افزار اتوماسیون اداری

انجام انواع مکاتبات و نامه هایی که قبلا به صورت دستی در درون و برون سازمان انجام می شد، ثبت اسناد و مدارکی که احتیاج به مکتوب کردن و نگهداری آن ها را آسان نموده است. از دیگر مزیت های این نرم افزار جلوگیری از ازدحام، رفت و آمد کارکنان و ارباب رجوع به سازمان ها می باشد، علاوه بر موارد، وظیفه مدیریت فرآیندهای کسب و کار،.بخش هایی از فرآیند مانند بازاریابی، جذب و نگهداری مشتری از جمله بخش های اصلی یک فرآیند کسب و کار می باشد را اانجام می دهد، ین نرم افزار در صرفه جویی زمان بسیار موثر بوده و در پیشرفت شرکت ها با مدیریت صحیح زمان، نقش خیلی مفید دارد.

اهداف استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری

اگرچه در ابتدا نرم افزار اتوماسیون های اداری فقط برای خودکار سازی فرایند نامه نگاری تولید و طراحی شده بود، اما بعد از زمان زیادی، فرهنگ های سازمانی متوجه نیاز جدی این سیستم شدند تا با استفاده از آن وظایف و کارهای سازمان را بهتر و دقیق تر بتوانند انجام دهند.

در واقع از نرم افزار اتوماسیون اداری به عنوان ابزاری برای بهینه کردن فرایندها استفاده می شد، بنابراین می توان اهداف اصلی استفاده از اتوماسیون اداری را رفع نیاز هایی از جمله بزرگی سازمان، پیچیدگی های فرایند نامه نگاری، آرشیو الکترونیکی، نامه های ارسالی و هم چنین محاسبه دقیق دریافتی ها و پرداختی های فراوان و اهمیت نامه نگاری در یک سازمان دانست.

مدیریت زنجیره تامین

مدیریت زنجیره تأمین یا (Supply Chain Management) در واقع مدیریت فرآیند و فعالیت تأمین مواد اولیه یا اجزای سازمانی است که شرکت برای ایجاد یک محصول یا خدمات و ارائه آن به مشتریان نیاز دارد. هدف مدیریت زنجیره تأمین، بهبود عملکرد زنجیره تأمین است. به بیان دیگر اطلاعات به موقع و دقیق زنجیره تأمین به تولیدکنندگان این امکان را می­‌دهد تا فقط محصول قابل فروش را تولید و ارسال کنند، سیستم ‌های زنجیره تأمین موثر به تولیدکنندگان و خرده ‌فروشان کمک می کنند تا فعالیت اضافی را کم کنند، این امر هزینه تولید، حمل و نقل، بیمه و ذخیره سازی کالاهایی را که قابل فروش نیستند، کاهش می دهد.

مدیریتزنجیره تامین

حوزه های مختلف مدیریت زنجیره تامین پایدار

  • مدیریت زنجیره تأمین پایدار در نظر گرفتن همزمان عملکرد اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی
  • زنجیره تأمین معکوس یا پس‌رو
  • شبیه‌سازی زنجیره تأمین
  • مدیریت ریسک زنجیره تأمین
  • رهگیری در زنجیره تأمین
  • مهندسی مجدد زنجیره تأمین
شرکت طرح اندیشان پویا...
ما را در سایت شرکت طرح اندیشان پویا دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار حسابداری, قیمت نرم افزار حسابداری, نرم افزار مدیریت منابع انسانی, نرم افزار مدیریت انبار, نرم افزار حسابداری انبار, نرم افزار اتوماسیون اداری, مدیریت زنجیره تامین, نویسنده : زهرا روزگر بازدید : 109 تاريخ : سه شنبه 2 اسفند 1401 ساعت: 17:15